放盤教學

1. 註冊須知

想放盤嘅谷友,記得先註冊成為會員,先能夠免費放盤架,你只需準備定有效嘢電話號碼,同埋電郵地址,就可以放盤!

2. 電話須驗證

記得用於註冊的電話號碼,需透過短訊認證,一經註冊就不能再更改電話號碼,記住用常用電話註冊喔! 記得要成功驗證「電話驗證碼」後,才按下「註冊鍵」喔!

3. 核實業主身分

谷友記得上傳身分證副本,我哋只需業主的中英文姓名,身分證首四個號碼,請遮上其他不必要的資料,副本寫上「副本,只供《胡‧說樓市》核實業主身分之用」。為確保資料安全而且保密,相關副本會直接存於獨立加密伺服器,核實後亦會立刻銷毀檔案。

4. 三個工作天審核

《胡‧說樓市》編輯部將於三個工作天內核對相關資料,當資料無誤(記得聯名業主,需要有齊所有業主嘅身分證副本,放盤啟示先獲批阿!),放盤啟示就會刊登喇! 須注意,編輯部人手有限,暫只接受谷友業主盤(暫不接受公司盤及代理盤),而且每名谷友只接受同時刊登一個租盤及一個賣盤,若有法庭頒令等,放盤亦必須標記。

5. 自主管理放盤

刊登後,只要谷友登入自己帳戶,就可以睇到有幾多人瀏覽放盤、流量來源,同埋放盤查詢等,仲可以自己編輯放盤,總之自己放盤自己搞!

6. 搞掂!

搵到合適買家,就可以一齊去律師樓辦手續了,係咪好方便呢,宜家即刻註冊成為會員同埋放盤啦!

比較列表

比較