【維修教學】詹sir話你知人造石枱面食色、浴缸去水塞咗點算好

【維修教學】詹sir 話你知人造石檯面食色、浴缸去水塞咗點算好

香港唔少家庭都鍾情以人造石作為廚房,甚至浴室嘅枱面,但市面上不同品牌的物料較參差,部分物料較易食色,如果遇上呢種情況,又可以點樣急救呢?

廚房人造石
市面上不同品牌的物料較參差,部分物料較易食色

用水磨砂紙擦走污漬

詹Sir指,若人造枱面石食色,住戶可用幼身的水磨砂紙,若200號,濕水磨走污跡,但要注意,人造石會愈磨愈蝕,故不宜經常研磨,一般人造石能磨約20至30次。

人造石會愈磨愈蝕
人造石會愈磨愈蝕,故不宜經常研磨,一般人造石能磨約20至30次。

家居廁所浴缸去水塞咗點算?

浴缸最怕頭髮塞住去水位,雖然新式浴缸一般都有阻隔設計,但仍會有空隙,如果唔好彩頭髮塞住去唔到水點算好?

一般浴缸的水塞也會有阻隔的設計
一般浴缸的水塞,內裡也會有阻隔的設計

去塞法寶:通廁泵

驗樓師詹濟南指,一般浴缸的水塞,內裡也會有阻隔的設計,已能阻隔一般異物,但若真的遇上去水淤塞,可以先把水塞拔出,再用通廁泵泵走異物

用通廁泵泵走異物
遇上去水淤塞,可以先把水塞拔出,再用通廁泵泵走異物。

詹Sir提醒,住戶最好平日都經常保護水塞,別讓頭髮隨便掉到排水道裡。

比較列表

比較
搜索